Eyeleen_app_sticker.gif

Huidkanker staat op nummer één van alle kankersoorten in Nederland. Onze missie is om dat tij te keren. Door te informeren en te inspireren.
Join us!

WIL JIJ OOK MEEHELPEN AAN MEER BEWUSTWORDING RONDOM HUIDKANKER?
Stichting Melanoom voert het hele jaar door campagne om de bewustwording rondom huidkanker te helpen vergroten. Dat is hard nodig want door slim om te gaan met de zon is huidkanker grotendeels te voorkomen. En weten waar je op moet letten bij het checken van je huid, kan letterlijk je leven redden.

Wil ons hierbij helpen? Dat zou geweldig zijn! Samen kunnen we zoveel meer mensen bereiken. Je kunt ons volgen op Facebook, Instagram, LinkedIN en Twitter en onze berichten delen. Speciaal voor deze campagne hebben we een nieuwe set awareness GIFs en GIF-stickers gemaakt. Je kunt ze vinden en direct delen vanaf de website GIPHY: https://giphy.com/discoveryourspot

Wanneer je iets post op Instagram kun je ook met onze GIF-stickers in story's aan de slag. Hierbij is het belangrijk om ons te taggen met: @discover_your_spot

Dan kunnen jouw volgers onze pagina namelijk makkelijk vinden EN krijgen wij er een melding van. Zo kunnen we jouw post/story ook reposten.

Deze tekst zou je bijv. kunnen gebruiken:

…. … …...

Maar een eigen tekst kan natuurlijk ook! Ondersteun onze missie op jouw manier & spread the word ;) Dit zijn de hashtags die we gebruiken: #stichtingmelanoom #huidmonitor #huidmonitorapp #checkyourselfie #checkmyselfie #checkyourjoyfriend #ABCDE #eyeteachyou #skinlover