Vragen over huidkanker? App de Expert op Wereldkankerdag tijdens live-uitzending

28 Jan 2019

Op Wereldkankerdag, maandag 4 februari, besteedt het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven in samenwerking met o.a. Stichting Melanoom via online televisie live aandacht aan huidkanker.
Onder de naam ‘App de Expert’ wordt er in de middag om 16.30 uur een live-uitzending uitgezonden over huidkanker, gepresenteerd door Lucille Werner. Tijdens de uitzending kunnen kijkers via Whatsapp en Facebook live vragen stellen aan Sharon Dodemont, dermatoloog van het Catharina Ziekenhuis.

In de uitzending die o.a. op de Facebookpagina  van Stichting Melanoom live te volgen is, wordt een speciaal telefoonnummer bekend gemaakt waar direct per app vragen naartoe gestuurd kunnen worden. Ook vragen die via Facebook binnenkomen worden doorgezet naar de studio.

Heb jij nu al een vraag over huidkanker voor het live-programma? Stuur dan een mail naar: huidkanker@catharinaziekenhuis.nl

Tijdens de live-uitzending kunnen vragen via Whatsapp worden ingestuurd. In de uitzendingen wordt een speciaal telefoonnummer bekend gemaakt waar direct vragen naartoe gestuurd kunnen worden. Ook vragen die via Facebook binnenkomen worden doorgezet naar de studio.

Informeren patiënten
‘App de Expert’ is een initiatief van de Persgroep, vier patiëntenorganisaties en het Catharina Ziekenhuis. Door het geven van informatie over kanker en de mogelijkheid om direct vragen te stellen aan experts willen ze patiënten en hun naasten zo goed mogelijk informeren over kanker, de behandeling ervan en de gevolgen van de ziekte op korte en lange termijn.

Twee nieuwe behandelingen beschikbaar voor melanoompatiënten

March 29, 2019