Onderzoek naar nazorg bij melanoompatiënten

20 Aug 2019

Ben jij een melanoom stadium III of IV-patiënt? En ben je behandeld met medicatie voor melanoom en krijg je momenteel geen vorm van medische (ziekenhuis) behandeling meer? Dan willen we je vragen om mee te doen aan ons onderzoek naar nazorg bij melanoom.

Gelukkig worden er steeds meer mensen met melanoom succesvol met medicatie behandeld en krijgen ze het bericht van het ziekenhuis dat ze niet meer behandeld hoeven worden. Toch gaat dat goede nieuws ook gepaard met veel onzekerheid, onduidelijkheid en klachten. Er is nog weinig bekend over deze periode, maar we hebben ervaren dat het voor veel mensen een belangrijke, maar ook lastige periode is. Met de informatie/inzichten die we krijgen uit de vragenlijst gaan we kijken hoe deze zorg in de toekomst verbeterd kan worden.

Mocht je mensen kennen die in dezelfde situatie zitten als jij en waarvan je denkt dat zij ook graag mee zouden willen werken aan dit onderzoek, zou je dan deze link naar hen willen doorsturen?

Het invullen kost zo’n 10 minuten van je tijd.
Alvast bedankt voor je tijd!

Klik hier voor de vragenlijst:

www.surveygizmo.eu/s3/90140119/Onderzoek-naar-nazorg-bij-melanoom

Twee nieuwe behandelingen beschikbaar voor melanoompatiënten

March 29, 2019