Hoe ervaar jij het taxivervoer naar het ziekenhuis?

20 Jan 2020

Vandaag opent de Nederlandse Federatie  van kankerpatiëntenorganisaties (NFK) een vragenlijst waarin (ex-)kankerpatiënten kunnen laten weten hoe zij de kwaliteit van het taxivervoer naar het ziekenhuis ervaren.
Wat vond je bijvoorbeeld van de bereikbaarheid van het taxibedrijf? Kwam de taxi op tijd? Moest je wel eens een taxi met onbekenden delen en wat vond je daarvan?

De vragenlijst is als meldpunt onderdeel van Doneer Je Ervaring, en is bedoeld voor alle mensen die kanker hebben (gehad) en de afgelopen twee jaar gebruik hebben gemaakt van taxivervoer van en naar het ziekenhuis. We horen graag anoniem jouw ervaring.

Invullen duurt ongeveer 3 minuten.

Hoe ervaar jij het taxivervoer naar het ziekenhuis?

Vul anoniem de vragenlijst in nfk.nl/korte-vragenlijst-zittend-ziekenvervoer

Wat doen we met de uitkomsten?

Onze belangenbehartiger Pauline Evers is uitgenodigd voor een gesprek met zorgverzekeraars en andere relevante partijen, om te praten over de kwaliteit van het taxivervoer. Met de uitkomsten van deze vragenlijst kunnen wij de stem van de patiënt inbrengen. Wij doen dit samen met een aantal andere patiëntenorganisaties, namelijk Nierpatiënten Vereniging Nederland, Nederlandse Oogvereniging, Dwarslaesie Organisatie Nederland en Spierziekten Nederland.

Via nfk.nl houden we je op de hoogte van de voortgang.

Twee nieuwe behandelingen beschikbaar voor melanoompatiënten

March 29, 2019