Ā 

Campagne Huidkanker van Mediaplanet


Mediaplanet lanceerde deze week de online campagne 'š‡š®š¢šš¤ššš§š¤šžš«' waar o.a. Stichting Melanoom en de NVDV aan hebben bijgedragen.

In deze campagne: * Een interview met dr. Alexander van Akkooi over aanvullende therapie voor stadium III melanoompatiƫnten: '"Dat we bij een deel van de patiƫntengroep nieuwe uitzaaiingen kunnen voorkomen is natuurlijk een enorme winst."

* Een interview met Masja Ros die sinds 2,5 jaar lid is van het communicatieteam van Stichting Melanoom. Over haar eigen ervaring met melanoom en hoe die als inspiratie diende voor onze campagne CHECK, CHECK, CHECK YOUR BODY.

* Het ervaringsverhaal van Caroline die over haar diagnose melanoom zegt: "Veel mensen denken dat het een kwestie is van wegsnijden, maar zo makkelijk is het niet. Het heeft veel impact.ā€

* Dermatoloog Soe Janssens over het alert zijn op je eigen huid: ā€œJezelf beschermen en regelmatig controleren zijn de enige mogelijkheden om huidkanker te voorkomen of in een vroeg stadium te ontdekken.ā€

De interviews zijn te lezen op: www.planethealth.nl

BELANGRIJK NIEUWS
LAATSTE NIEUWS
ARCHIEF
ZOEKEN D.M.V. TAGS
VOLG ONS
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
Ā