Campagne Huidkanker van Mediaplanet

Mediaplanet lanceerde deze week de online campagne '𝐇𝐮𝐢𝐝𝐤𝐚𝐧𝐤𝐞𝐫' waar o.a. Stichting Melanoom en de NVDV aan hebben bijgedragen.
In deze campagne: * Een interview met dr. Alexander van Akkooi over aanvullende therapie voor stadium III melanoompatiënten: '"Dat we bij een deel van de patiëntengroep nieuwe uitzaaiingen kunnen voorkomen is natuurlijk een enorme winst."
* Een interview met Masja Ros die sinds 2,5 jaar lid is van het communicatieteam van Stichting Melanoom. Over haar eigen ervaring met melanoom en hoe die als inspiratie diende voor onze campagne CHECK, CHECK, CHECK YOUR BODY.
* Het ervaringsverhaal van Caroline die over haar diagnose melanoom zegt: "Veel mensen denken dat het een kwestie is van wegsnijden, maar zo makkelijk is het niet. Het heeft veel impact.”
* Dermatoloog Soe Janssens over het alert zijn op je eigen huid: “Jezelf beschermen en regelmatig controleren zijn de enige mogelijkheden om huidkanker te voorkomen of in een vroeg stadium te ontdekken.”
De interviews zijn te lezen op: www.planethealth.nl