Eerste serie Melanoom Info Webinars goed bekeken

Met 134 deelnemers ging op zaterdag 31 oktober onze allereerste Melanoom Info Webinar van start. De kick-off was het programma voor huidmelanoom stadium III en IV. Dank aan alle deelnemers voor de goede vragen en dank aan sprekers Prof. Dr. Blank en Prof. Dr. G. Hospers voor de presentaties en de antwoorden na afloop.

Ook bedanken we graag Ellen Brakel voor haar bijdrage, die als ervaringsdeskundige samen met Dr. Hospers het boek 'Ik ben in de verkeerde film beland' presenteerde. Zolang de voorraad strekt is het boek nog gratis te bestellen bij Stichting Melanoom.

Voor ons tweede webinar met het programma voor oogmelanoom dat kort daarna van start ging was er eveneens veel interesse voor de informatieve presentaties van Dr. H.W. Kapiteijn en Dr. K. Bol. Veel dank aan al deze sprekers die op hun vrije dag de tijd hebben genomen om ons als lotgenoten mee te nemen in hun presentaties. Zeker gezien in het licht van de coronacrisis en de druk op de artsen en ziekenhuizen. Tot slot een speciaal woord van dank aan het projectteam Melanoom Infodag 2020 en buro BlikOnline met wie we samen deze webinars in een zeer korte tijd hebben kunnen realiseren.

De data voor de volgende serie webinars zijn:

zaterdag 21 november en zaterdag 12 december. Meer informatie over de inhoud en inschrijving volgt z.s.m.