BUDDY'S

Met een buddy hoef je er niet alleen voor te staan
De arts heeft je verteld dat je een (oog)melanoom hebt. Misschien kun je bij de verwerking daarvan best wel wat extra steun gebruiken. Nu of voor langere tijd. Dan is het goed om te weten, dat er voor mensen zoals jij speciale buddy's van Stichting Melanoom zijn.

Lotgenotencontact
Onze buddy’s hebben hetzelfde meegemaakt als jij, dus begrijpen je gevoelens en weten wat je doormaakt. Ze zijn getraind in lotgenotencontact en kunnen je bijstaan bij het verwerken van de nieuwe situatie. Daarnaast kun je bij ze terecht met praktische vragen over onderzoeken en behandelingen. Ze geven alleen geen medische adviezen.

Persoonlijke aandacht
Het contact met de buddy is persoonlijk. Je krijgt alle ruimte om te bespreken wat er op dat moment bij jou leeft. Samen met je buddy bepaal je op welke manier je ondersteuning gaat krijgen. Dit kan bijvoorbeeld via e-mail, een telefoongesprek of WhatsApp.

Contact
Heb je behoefte aan een buddy? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze website. Je kunt ons ook bellen of mailen.

We zijn bereikbaar: Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 10.00 tot 13.00 uur. We streven ernaar binnen 12 uur het eerste contact met jou te leggen.

Buddy Support is er voor mensen met huidmelanoom:
hulplijn@stichtingmelanoom.nl

[M]eye Buddy is er voor mensen met oogmelanoom:
088- 002 97 44
info@oogmelanoombuddy.nl

Benieuwd naar onze buddy’s ? Zij stellen zich graag aan je voor:

Buddy Support
(M)eye Buddy