Onze missie
Help mee

Om onze missie te laten slagen, kan Stichting Melanoom alle hulp gebruiken. Dit kan door middel van eenmalige of structurele donatie. Door onze ANBI-status is je gift zelfs mogelijk aftrekbaar voor de belasting. Daarnaast kun je ook met een actieve bijdrage helpen. Onze dank is groot!

Ga direct naar:

Eenmalige donatie

Wil je een gift overmaken aan Stichting Melanoom? Dat kan. Je kunt de gift storten op bankrekeningnummer NL51INGB0007530279, t.n.v. Penningmeester Stichting Melanoom. Graag ontvangen we vervolgens jouw naam en adres via secretariaat@stichtingmelanoom.nl, zodat we je vanuit de stichting op gepaste wijze kunnen bedanken.

Stichting Melanoom heeft een ANBI-status.
Een actie opzetten om Stichting Melanoom te steunen kan door een mail te sturen naar onze: communicatie medewerker.

Structureel doneren

Wil je Stichting Melanoom helpen en donateur worden? De minimale donatie is 25 euro per jaar. Je ontvangt dan 4 maal per jaar ons blad "Melanoomnieuws" en uitnodigingen voor bijeenkomsten. Je kunt onderstaand formulier invullen en verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Aandoening

Dank voor je bericht, we zullen z.s.m. reageren

Actieve bijdrage

Een actieve bijdrage leveren

Vrijwilliger worden

De vrijwilligers van Stichting Melanoom werken hard om je zo goed mogelijk te informeren, bijvoorbeeld via deze website, tijdens onze bijeenkomsten, of door je telefonisch te woord te staan. Hiervoor zijn veel actieve mensen nodig. Help je mee?
​
Als je je vanuit jouw eigen ervaring in wilt zetten voor medepatiënten, dan ben je van harte welkom! Wij zorgen zo nodig voor een opleiding. Ook als je geen patiënt bent ben je uiteraard zeer welkom om een bijdrage te leveren. Opgeven als vrijwilliger kan hier.

Nalatenschap

We kunnen ons voorstellen dat het lastig is om na te denken over het moment dat je er zelf niet meer bent, maar de mogelijkheid bestaat om Stichting Melanoom te steunen via nalatenschap. Zo kun je zelfs na je overlijden van grote betekenis zijn voor anderen.

Een nalatenschap kan op twee manieren. Je kunt Stichting Melanoom tot (mede-)erfgenaam maken, en zo een vast percentage van je erfenis aan ons schenken. De andere mogelijkheid is om een legaat in je testament op te nemen, op die manier kun je een zelfgekozen bedrag aan ons schenken zonder dat je ons hoeft te benoemen als erfgenaam.

We denken graag met je mee, neem contact met ons op voor meer informatie.