HELP MEE

DOE MEE!

Met een actieve of financiële bijdrage.

De vrijwilligers van Stichting Melanoom werken hard om je zo goed mogelijk te informeren, bijvoorbeeld via deze website, tijdens onze bijeenkomsten, of door je telefonisch te woord te staan. Hiervoor zijn veel actieve mensen nodig. Help je mee?

Als je je vanuit jouw eigen ervaring in wilt zetten voor medepatiënten, dan ben je van harte welkom! Wij zorgen zo nodig voor een opleiding. Ook als je geen patiënt bent ben je uiteraard zeer welkom om een bijdrage te leveren. Opgeven als vrijwilliger kan hier.

DONEREN

Je kunt ons werk ook financieel ondersteunen. Patiënten en andere belangstellenden kunnen donateur van Stichting Melanoom worden. Wij vragen een bijdrage van minimaal 25 euro per jaar. Als donateur ontvang je ons blad Melanoom Nieuws en wij houden je op de hoogte van de bijeenkomsten die wij organiseren. Opgeven als donateur kan met hier.

Wil je een gift overmaken aan Stichting Melanoom? Dat kan. Je kunt de gift storten op bankrekeningnummer NL51INGB0007530279, t.n.v. Penningmeester Stichting Melanoom. Graag ontvangen we vervolgens jouw naam en adres via secretariaat@stichtingmelanoom.nl, zodat we je vanuit de stichting op gepaste wijze kunnen bedanken.

Stichting Melanoom heeft een ANBI-status.
Een actie opzetten om Stichting Melanoom te steunen kan ook via de site DoSupport.nl of mail naar onze communicatie medewerker.

1180 MD AMSTELVEEN

STICHTING MELANOOM 2020