Boeken

Een melanoom, daar schrik ik van!

Betrouwbare, complete en vooral actuele informatie bij een levensbedreigende ziekte als melanoom is essentieel voor elke patiënt. Samen met de dokters, willen veel lotgenoten de regie houden over hun ziekte en daarmee hun leven.

melanoom-schrik.jpg

De meeste, aan melanoom gerelateerde, informatie ontvangen patiënten doorgaans van hun arts in de spreekkamer. Soms wordt daar nog een folder van het ziekenhuis of Stichting Melanoom aan toegevoegd. Tot nu toe was er voor de patiënt of naasten nauwelijks een mogelijkheid om een veelzijdig, leesbaar en compleet boek over de ziekte melanoom te vinden.

Dit boek is er nu: ‘𝐄𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐥𝐚𝐧𝐨𝐨𝐦, 𝐝𝐚𝐚𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐫𝐢𝐤 𝐢𝐤 𝐯𝐚𝐧’ is een handige gids vol ervaringen en behandelingen in heldere taal geschreven door Dr. Alexander van Akkooi en Dr. Sofie Wilgenhof in samenwerking met Stichting Melanoom.

"𝐸𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑚𝑒𝑛𝑣𝑎𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑎𝑛 𝑑𝑒 ℎ𝑢𝑖𝑑𝑖𝑔𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑣𝑎𝑛 𝑑𝑒 𝑤𝑒𝑡𝑒𝑛𝑠𝑐ℎ𝑎𝑝 𝑏𝑖𝑗 𝑚𝑒𝑙𝑎𝑛𝑜𝑜𝑚 𝑣𝑖𝑛𝑑 𝑖𝑘 𝑜𝑝 𝑑𝑖𝑡 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 ℎ𝑒𝑒𝑙 𝑔𝑜𝑒𝑑 𝑔𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑑. 𝐸𝑟 𝑖𝑠 𝑑𝑒 𝑙𝑎𝑎𝑡𝑠𝑡𝑒 𝑣𝑖𝑗𝑓 𝑗𝑎𝑎𝑟 𝑛𝑎𝑚𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘 𝑣𝑒𝑒𝑙 𝑣𝑒𝑟𝑎𝑛𝑑𝑒𝑟𝑑 𝑏𝑖𝑗 𝑑𝑒 𝑏𝑒ℎ𝑎𝑛𝑑𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑛 𝑑𝑖𝑎𝑔𝑛𝑜𝑠𝑡𝑖𝑒𝑘 𝑣𝑎𝑛 𝑑𝑒𝑧𝑒 𝑧𝑖𝑒𝑘𝑡𝑒 𝑒𝑛 𝑑𝑎𝑡 𝑧𝑎𝑙, 𝑧𝑜𝑙𝑎𝑛𝑔 𝑔𝑒𝑛𝑒𝑧𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑜𝑔 𝑛𝑖𝑒𝑡 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑖𝑒𝑑𝑒𝑟𝑒𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑔𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘 𝑖𝑠, 𝑣𝑜𝑜𝑟𝑙𝑜𝑝𝑖𝑔 𝑤𝑒𝑙 𝑏𝑙𝑖𝑗𝑣𝑒𝑛. 𝐻𝑒𝑡 𝑘𝑎𝑛 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑙𝑜𝑡𝑔𝑒𝑛𝑜𝑡𝑒𝑛 𝑙𝑎𝑠𝑡𝑖𝑔 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑜𝑚 𝑔𝑟𝑖𝑝 𝑡𝑒 𝑘𝑟𝑖𝑗𝑔𝑒𝑛 𝑜𝑝 𝑑𝑒 𝑏𝑒ℎ𝑎𝑛𝑑𝑒𝑙𝑜𝑝𝑡𝑖𝑒𝑠, 𝑑𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑐𝑟𝑒𝑡𝑒 𝑖𝑛𝑣𝑢𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑎𝑛 𝑛𝑜𝑜𝑑𝑧𝑎𝑘𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘𝑒 𝑧𝑜𝑟𝑔, 𝑚𝑎𝑎𝑟 𝑜𝑜𝑘 𝑑𝑒 𝑚𝑜𝑔𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘ℎ𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑜𝑝 ℎ𝑒𝑡 𝑝𝑠𝑦𝑐ℎ𝑜𝑠𝑜𝑐𝑖𝑎𝑙𝑒 𝑣𝑙𝑎𝑘.

𝑁𝑎𝑚𝑒𝑛𝑠 𝑎𝑙𝑙𝑒 𝑣𝑟𝑖𝑗𝑤𝑖𝑙𝑙𝑖𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑡 𝑏𝑒𝑠𝑡𝑢𝑢𝑟 𝑣𝑎𝑛 𝑆𝑡𝑖𝑐ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑀𝑒𝑙𝑎𝑛𝑜𝑜𝑚: 𝑣𝑒𝑒𝑙 𝑑𝑎𝑛𝑘 𝑎𝑎𝑛 𝑎𝑙𝑙𝑒𝑛 𝑑𝑖𝑒 ℎ𝑒𝑏𝑏𝑒𝑛 𝑏𝑖𝑗𝑔𝑒𝑑𝑟𝑎𝑔𝑒𝑛 𝑎𝑎𝑛 𝑑𝑒 𝑡𝑜𝑡𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑘𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑎𝑛 𝑑𝑖𝑡 𝑏𝑜𝑒𝑘. 𝐻𝑒𝑡 𝑖𝑠 𝑒𝑒𝑛 𝑧𝑒𝑒𝑟 𝑤𝑒𝑙𝑘𝑜𝑚𝑒 𝑎𝑎𝑛𝑣𝑢𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑑𝑒 𝑝𝑎𝑡𝑖𝑒̈𝑛𝑡 𝑚𝑒𝑡 𝑚𝑒𝑙𝑎𝑛𝑜𝑜𝑚 𝑑𝑖𝑒 𝑧𝑖𝑐ℎ 𝑤𝑖𝑙 𝑣𝑒𝑟𝑧𝑒𝑘𝑒𝑟𝑒𝑛 𝑣𝑎𝑛 𝑢𝑝-𝑡𝑜-𝑑𝑎𝑡𝑒 𝑖𝑛𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑒.”

Koen van Elst, voorzitter van Stichting Melanoom

Het boekje is gratis te bestellen via onderstaand formulier. Eén exemplaar per adres en zolang de voorraad strekt.

bestellen

We hebben de bestelling ontvangen!