Donatie voor Stichting Melanoom

Op 3 november mocht Stichting Melanoom dankbaar een cheque in ontvangst nemen van maar liefst € 3.715,00 van Stichting Groot Verzet tegen kanker.

Dit geld is bij elkaar gefietst/gewandeld door deelnemers aan de beklimming van de Mont Ventoux op 1 en 2 september 2022. De opbrengst van de door de deelnemers opgehaalde donaties gaat voor 50% naar KWF Kankerbestrijding en voor 50% naar de door de deelnemers gesteunde lokale doelen. Stichting Melanoom is dankbaar voor en blij met de donatie en we zullen het geld goed besteden.

Wie de kanjers zijn die voor Stichting Melanoom de Mont Ventoux hebben bedwongen weten wij niet. Misschien willen jullie anoniem blijven. Misschien ook willen jullie ons iets over jullie motivatie vertellen, over jullie ervaringen? In dat geval kun je contact opnemen met Stichting Melanoom: secretaris@stichtingmelanoom.nl