Fantastische donatie voor Stichting Melanoom!

Justin en Roland zijn twee vrienden die elkaar al kennen vanaf de kleutertijd. Vlak voordat de coronacrisis uitbrak, besloten ze samen een hardloop-challenge aan te gaan: 2000 kilometer in 10 maanden. Een mooie uitdaging waarbij ze geld wilden ophalen voor het goede doel. Dat dit goede doel Stichting Melanoom moest zijn stond als een paal boven water.

Samen hebben de twee vrienden de afgelopen jaren al heel wat van de wereld gezien tijdens hun reizen naar o.a. Thailand, Panama en Australië. Roland was erbij toen Justin in Australië de Nederlandse Yvonne ontmoette die daar ook aan het rondtrekken was. Hij was er getuige van toen er tussen die twee een vonkje oversloeg. In Nederland ontstond er tussen het drietal ook een hechte vriendschap. Toen er bij Yvonne in 2018 een melanoom werd aangetroffen, hebben zij, haar vrienden en familie, ondervonden wat voor een impact dat heeft.

Sinds ze meer weten over huidkanker, gaan de vrienden veel bewuster om met hun eigen huid, de zon en zorgen dat ze goed beschermd op pad gaan. Met hun mooie actie hebben Justin en Roland een prachtig bedrag opgehaald voor Stichting Melanoom en hopen ze bij te dragen aan meer bewustwording onder jongeren. In dit filmpje ontmoeten we ze in het Vondelpark om ze te bedanken:

Namens het hele team van Stichting Melanoom danken we Justin en Roland en alle sponsors van hun actie voor deze fantastische donatie van 1865,- euro!

𝑊𝑖𝑙 𝑗𝑖𝑗 𝑜𝑜𝑘 𝑖𝑛 𝑎𝑐𝑡𝑖𝑒 𝑘𝑜𝑚𝑒𝑛 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑆𝑡𝑖𝑐ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑀𝑒𝑙𝑎𝑛𝑜𝑜𝑚?

𝐺𝑎 𝑑𝑎𝑛 𝑛𝑎𝑎𝑟 𝑤𝑤𝑤.𝑑𝑜𝑠𝑢𝑝𝑝𝑜𝑟𝑡.𝑛𝑙 ℎ𝑒𝑡 𝑓𝑜𝑛𝑑𝑠𝑒𝑛𝑤𝑒𝑟𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑙𝑎𝑡𝑓𝑜𝑟𝑚 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑔𝑜𝑒𝑑𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑙𝑒𝑛 𝑣𝑎𝑛 𝑃𝐺𝑂 𝑠𝑢𝑝𝑝𝑜𝑟𝑡.. 𝑂𝑓 𝑛𝑒𝑒𝑚 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑎𝑐𝑡 𝑜𝑝 𝑣𝑖𝑎 𝑝𝑟@𝑠𝑡𝑖𝑐ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔𝑚𝑒𝑙𝑎𝑛𝑜𝑜𝑚.𝑛𝑙