Check, check, check your body

Stichting Melanoom lanceert speciaal voor de maand mei, wanneer er wereldwijd de Melanoma Awareness Month plaatsvindt, de campagne: 'CHECK, CHECK, CHECK YOUR BODY' Deze campagne die tijdens de teasers al 3.7 miljoen (!) views kreeg op https://giphy.com/discoveryourspot start met een kick-of van 51 GIF stickers. De GIF stickers zijn beschikbaar via WhatsApp, Facebook en Instagram stories zodat iedereen kan meehelpen aan meer bewustwording rondom melanoom. Vanaf 10 mei wordt de campagne aangevuld met twee filmpjes.

GIFs zijn korte bewegende beelden die zichzelf eindeloos herhalen en mooie tools om geschreven tekst te vervangen, een emotie uit te drukken of een boodschap te versterken. Maar bovenal zijn GIFs ontzettend leuk om zelf mee aan de slag te gaan!

WHATSAPP EN GIFS Als je een van onze GIFs wil versturen via Whatsapp, moet je eerst op het emoji-symbooltje tikken onderaan het scherm, dan klik je op het symbooltje voor GIF en daarna op het vergrootglas (links). Dan krijg je de tekst 'Zoeken met Giphy' te zien. Hier tik je: 'discoveryourspot' in en voila, daar staan onze GIFs. Klaar voor gebruik. INSTAGRAM STORIES GIF-STICKERS Onze GIF-stickers zijn te vinden via de ADD STICKER optie (bovenin) nadat je een story (beeld of video) aanmaakt - zoek op discoveryourspot. Vergeet ons niet te taggen met @discover_your_spot zodat iedereen die jou volgt snel de juiste informatie kan vinden.

FACEBOOK EN GIFS Bij het maken van een nieuw bericht tik je in het rijtje symbolen (waar ook 'foto/video' toevoegen staat) op het GIF symbooltje, dan tik je 'discoveryourspot' in en voila, daar staan onze GIFs. Klaar voor gebruik.